Det börjar svartna

Jag börjar bli fruktansvärt nervös inför hela val till Citrus chefredaktör grejjen. Jag märker det iochmed att jag sover alldeles för länge och gör inget av det jag ska göra och det jag gör blir bara fel.
Jag tänker på vad jag ska säga på mina tre minuter inför FUM hela tiden, så jag vet att jag borde skriva ner det och finslipa, men jag kommer mig inte för.
Istället har jag ångest inför tentan som är om mer än två veckor och ansöker fel kurser på studera.nu. Jag försöker söka och hitta alla jobb jag bara kan men jag får inga svar tillbaka. Dessutom är jag lite sur för att msn space är värdelös och varken fungerar som blogg eller överhuvudtaget och för att jag inte fattar hur jag ska fixa till den här bloggen så att det ser ut som att jag vet vad jag håller på med.
Idag ska jag:
¤ Göra tre minuters FUM tal
¤ Skriva rent anteckningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0