Suck

Egentligen så vill jag uppdatera bloggen precis hela tiden med det som jag tycker är viktigt men jag orkar bara inte följa med nyheterna och dylikt för att bli upprörd över sådant som jag tycker är viktigt.

Det som jag tänker på mest är min hemlängtan. Och ja, jag är mycket sentimental just nu. Jag längtar hem till mitt hem, inte så mycket för att jag inte är där just nu utan mer för att det inte existerar längre. Dock är inte det så dramatiskt som det låter. Det är bara det att många flyttar därifrån och det finns liksom inte så mycket mer att plugga och det finns egentligen inte så mycket annat att göra än att flytta. Men även om jag ändå är den som gör det mest drastiska och åker till USA så vill jag iallafall mest hem. Men det går ju som sagt inte. Det är inte heller så att jag tror att jag på något sätt inte kommer att se mina vänner igen, det vet jag att jag kommer göra. Men "hemma" finns inte mer och jag måste få mig ett nytt "hemma" som jag har lyckats skjuta fram ett halvår men jag kommer ändå bli tvungen att göra det. Jag kan ju inte lika gärna bo hemma hos mamma och pappa igen. Men jag vill inte ha ett nytt "hemma", jag trivdes alldeles utmärkt med det jag hade.

Så, tills jag inte är så upptagen med att ha hemlängtan så kommer det nog inte att uppdateras så mycket här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0