Senaste nytt ...

Senaste nytt från mitt spännande liv. Som jag dessutom bara måste dokumentera i bloggen för att ytterligare bekräfta att jag inte något som helst att göra....

Öppnade paketet med Twinings collection, en väldigt smart sak för sådana som mig som egentligen aldrig kan välja. Om jag inte kan välja i affären kan jag köpa ett paket med flera sorter så kan jag ha svårt att välja hemma sen istället. Mycket bra. Som sagt ska paketet innehålla fem små paket med fem paket te-påsar, därav det klashiga namnet 5x5.. men hör och häpna. Paketet innehöll bara fyra paket, "apple, cinnamon och raisin" var spålöst försvunnen. Paketet var inte öppnat eller så, så det måste ha blivit fel i fabriken. Så spännande, så spännande.


 



Se så mycket plats det är över! (det fattas dock två te-påsar som jag använt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0