"Nu skulle jag vilja ha en bastu och en öl någonstans"

Imorgon åker vi till New York. Jag känner att jag börde vara superexalterad men på något sätt är jag mest ledsen. Känns ju dumt att vara det, men sådant kan inte hjälpas på något vis. Och de som känner mig vet att ibland är det bara så att jag är ledsen och det är inget som jag kan göra något åt. Det får liksom värkas ut, som en varböld ungefär.

Förhoppningsvis är det borta till imorgon.

Planen är att komma dit innan paraden, Macy's parad, för att hinna se den.
Sen vill jag också se;
Empire state building
Cenral park
United nations
FAO Schwarz
Ground Zero
Statue of liberty
Rockefeller center
Chinatown
Time squere

Jag tror det är allt...
Får se om jag hinner med allting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0