I'm not mean, I'm honest

Jag har tusen tankar om allting men ingenting verkar vilja komma ut. Egentligen så vill jag sätta mig ner med en kaffe och läsa en nyinköpt tidning (tidskrift?) och sedan fortsätta på att förbättra mitt författarskap (eller kanske förverkliga) en annan sak som jag vill göra är att memorera spanska grammatik, men det är bara fruktansvärt tråkigt. Hur som helst så sitter jag framför datorn och vågar mig egentligen inte till att göra något mer än att kanske sätta mig framför tv:en. Jag känner att det är gamla spår som trampas upp. Å andra sidan är väll inte det så himla trevligt att skriva om i bloggen. Men, bloggen handlar ju om mitt liv i billingen och sådant är ju livet här. Iallafall för mig.
Jag vill att min blogg ska vara positiv och full av roliga historier och tankeväckande åsikter. Men jag vet inte om jag är så positiv eller om jag har några roliga historier eller om mina åsikter är särskilt tankeväckande. Just nu känner jag mig bara som en bitter surkärring som lever i det förflutna. Och det är inte särskilt positivt, roligt eller tankeväckande.
Men för att avsluta positivt...
Biljetter till Malta är bokade för 19 oktober :)

Kommentarer
Postat av: Britta

Köp en HTC Desire! Och kom till Karlstad och gör något roligt (fika..?) med mig en dag, så blir det kanske inte lika tråkigt att bo i Billingen!



/Din personliga beslutsfattare :-p

2010-09-03 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0