Så bidde det inte nej

Jag fick inte det efterlängtade jobbet, Malin blev den som stolt ska sitta på tronen till hösten...
Hehe, nja, sitta på tronen blir det nog inte. Men det är hon som ska bli chefredaktör iallfall. Jag föll väll på mållinjen antar jag. Vi var bara tre som sökte så båda två föll nog på mållinjen skulle jag tro. Typiskt.

Men nu ska jag försökta ta reda på vad jag ska göra i höst. Men efter tentan, det ska hända mycket efter tentan. Bland annat försöka skriva lite vettiga saker i bloggen och försöka på lite vettiga kommentarer. Det här beslutet öppnar ju upp för att skriva kanske inte är min grej ändå, så jag borde nog ta reda på det innan jag bestämmer mig för om jag ska satsa på det helt.

Men nu blir det miljöhets för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0