Jag föll pladask

Precis när jag tror att jag har slutat göra pinsamma saker inser jag att jag har suttit inomhus väldigt länge och inte utsatt mig för situationer som bara jag kan göra pinsamma.

I vilket fall som helst så blev jag upprings av Dalslänningen för ett kort men mycket roligt jobb. Mikael Håfström var i stan och lilla Dalslänningen ville natruligtvis vara på plats. Sagt och gjort, jag googlade, skrev frågor och begav mig till Långed (platsen för Håfströms närvaro).

Solen sken, alla var glada och intervjun började.... det gick bra till en början men för många cigaretter, för lite vatten, stått upprätt för länge och nervositeten av att jag egentligen inte alls är särskilt bra på det här och varför ska jag komma och störa i deras släktfestligheter tog ut sin rätt och vips så låg jag där på terassens trägolv.

Är det verkligen klokt att vilja bli journalist om risken finns att man svimmar mitt under en intervju?
Verkar det seriöst?

Hur som haver, alla tyckte det var kul och på tisdag kan man läsa intervjun i Dalslänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0