Alex shclusman (?)

Det verkar vara väldigt poppis i medievärlden med Alex S- hur den nu stavas- man.
Jag vet dock inte vem det är men han intervju med bindefeld i aftonbladet idag var sådär jättecool som bara en femtonåring kan få något att bli. att vara elak och bitchig i nöjesvärlden utan någon egentlig mening är väll antagligen också ett sätt att göra sig känd på.

Min uppfattning om Bildefeld artikeln påverkades nog mycket av debattinlägget jag läste före (vilket egentligen kommer efter om man läser tidningen framifrån) som efterfrågade lite trevlighet i vardagen.

Jag är dock oerhört nyfiken av mig så jag kommer att googla fram denna Alex och antagligen bilda mig en annan uppfattninge om denne man som sägs ha tagit bloggvärlden med storm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0