Vatten över huvudet... igen

Jag hade koll. Stenkoll. Till och med köpt en kalender, för enkelhetens skull. Inget annat. Jag har städat (nästan) och har koll på tvätten. Har koll på studierna och har ingen stress.

Men.

Öppnandet av mailboxen krachade illusionen. 45 olästa mail som måste tas itu med. Ansökan till USA som verkar bli större och omständigare ju mindre hjälp jag får. Amnesty som har växt till en cancerböld under det senaste året och börjar nu vara. Framtiden AB som inte kan kontrollera vad dom skickar till vem och spyr ut jobbansökningar. Amnesty igen. Surveys jag iallafall inte kan delta i. Och Amnesty igen.

Nu vill jag dra kudden över huvudet och inte engagera mig alls. I något.

Och just ja, borde kanske säga upp lägenheten i sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0