Fredagar är mjukisdagar :)

Så då har man lyckats dricka sig full på amerikansk öl. Det gick väll fint :) Så idag har varit en klassisk bakfylledag med alla dess element. Så det är bra att jag inte har några lektioner på fredagar, men jag borde nog komma igång och plugga lite grann, få ltie översikt.

Själva pluggandet är inget problem, jag är van att ha lektioner utan mina vänner. Däremot så är det mindre kul att tänka, "detta måste jag berätta för den och den" och sen inse att det blir lite omståndigt. De tider då jag är som mest aktiv på internet är tider då det är natt i Sverige. Det är lite svårt att tro att jag faktiskt är i USA.

Det är egentligen ingen skillnad, man hittar sina egna och sen är det fel på alla andra

Folk. :)
 
Jag har dock inte fått träna än, AC:n gjorde avtryck i form av förkylning och även om jag inte känner av den så mycket längre så vill jag ändå vänta till nästa vecka.

Kan dock knappt skriva för jag får inte riktigt koncentrerat mig för de håller på att dammsuga så allt är fruktansvärt rörigt och så är det lunch nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0