Julstämning



Recept för julstäming
Julkalendern på SVT
Karlstad brandkårs julkalender
Chokladkalender
Marabou julreklam
Coca Cola julreklamen
Julsånger
Körsång
Julmust
Julkort
Skyltsöndag
Julstäda
1:a advent
Julbak
Julfika
Knäck
Nötter
Juldanser
10 dec
2:a advent
Mer jul - adolfson och falk
Köpa klappar
Lucia
3:advent
Bygga en snögubbe som smälter bort på en gång
Åka pulka en gång (och nästan blod och benpipor olyckor)
Glöggkväll (ar)
Mer julfika
Snoriga näsor och blöta och kalla fötter
Pepparkakor och lussekatter överallt och i massor
Klä granen
Kalle Anka
Last Chistmas - george
Arne Weise
Köttbullar
Janssons frestelse
"och så har dom legat där hela dagen, under granen, ja, jag tror det var i vår familj som vi kom på det"
Morgonjulkapp
Julskinka
"jag har närt en kommunist vid min barm"
Julegröt
Julklappar
Nylonstrumpor i kallt väder(kan tyckas märklgt men då jag var barn var det ungefär bara på jul som dessa bars och ute i kylan ger de inte så mkt värme så nylonsrumpor i kallt väder ger mig julkänsla)
Fjärde advent
Chokladaskar
Grinchen
X-mas X-cider
Juavslutning (även fast det var ett tag sedan)

Ärligt talat så tror jag att den bästa julen finns i Sverige. Nu vill jag hem och fira jul.
Säg till om jag har glömt någonting

Kommentarer
Postat av: Mozarella

ingen sunes jul?

2008-12-08 @ 12:14:25
Postat av: Åsa

Har du lagt ner bloggandet?



Kram

2009-01-19 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0