Obama...

Så, vad gjorde du när Obama vann?

Jag tittade på Matrix revolutions (3), jävla bra film....

Haha, naturligtvis gjorde jag något annat denna ödestigra natt som med all säkerhet kommer att gå till historien. Hur kan den inte?

Vi var väll knappt halvvägs genom filmen när någon börjar skrika helt hysteriskt ute i hallen, jag trodde först att det kanske var något allvarligt och när skrikandet inte slutade så var jag tvungen att pausa filmen och gå till kikhålet för att titta vad som stod på...

"Obaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmma... he won, he won!!!!! Obaaaaaaaaaaaaaammmmaaaaaaaaaa"

Så jag gick tillbaka och startade filmen igen.

Jupp, precis det gjorde jag och sen så höll den väll på i två timmar till, det var väldigt spännande på slutet där. När man visste att Oraklet hade sagt att de var samma, att de var motsatser att de var båda anledningen till varandras existens. Och sen den totala förvirringen på slutet där, vad hände egentligen? Var kriget över, vem vann? Dog alla? Vad händer med batterierna, är människorna fortfarande batterier? är den verkliga verkligheten fortfarande mörk och styrd av maskiner? vad hände...??

Inte vet jag, men precis som när jag kom hem efter skolan och insåg att två flygplan faktiskt hade krashat in i World Trade Center tornen, att det inte var någon dålig film, så kan jag på något sätt inte ta det till mig mer än.

Jaha, det var väll inte så överraskande

och byta kanal

men, jag är ändå här. Och även om Tennessee är rödare än rödaste rappet så kommer det vara mycket snack imorgon.

och, jag kommer vara där då det faktiskt händer, i Washington DC.

och med det i åtanke, så är det lite kul att ändå kunna säga

vad gjorde du när president barack obama vann?

tittade på matrix revolutions, jävla bra film asså

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0