Facebook cravings

Jag tycker det 'r kul att det st[r hinkar h'r och var f;r vattnet som droppar in. Precis som hemma, enligt Maja s[ 'r jag mer eller mindre hemma, allt 'r likadant och allt finns. Men sa jag att jag uppt'ckte cherry coke, det finns inte hemma och 'r numera en favorit. Men l'skolist som man 'r borde jag nog akta mig lite.

Idag har det varit ett j'vla spring p[ mig. F;rst s[ var det frukost klockan [tta (jajamen,  varje dag :) jag tror det knappt sj'lv) och sen lektion klockan nio. Idag var ne extra kall dag d[ graderna inte steg h;gre 'n 22 s[ jag satt naturligtvis och fr;s p[ lektionen. Efter det s[ var det mer eller mindre att jaga efter m;tet om financial aid som skulle h[lla n[gonstans. Som alltid har jag alltid full koll p[ vart jg 'r och vart jag ska och s[ vidare. (eftersom jag alltid g[r [t fel h[ll borde jag kunna dra den logiska slutsatsen att om jag alltid gick [t andra h[llet ist'llet s[ skulle jag alltid g[ r'tt, men det blir nog f;r mycket att t'nka p[ tror jag) i vilket fall som helst hittade jag r'tt och det var knappt n[gon d'r men jag fick ungef'r en artikelide. Sen var det att springa hem och byta om till n[got varmare 'ven om jag gl;mde att byta skor s[ nu sitter jag fortfarande i flipflops och fryser och sen vidare till lektion nummer tv[. Jag gillar 'mnet och vad vi g;r och l'raren men hon pratar och pratar och pratar och pratar och pratar och pratar och v'nta lite... vad g;r hon mer.. jo, pratar... i all on'dlighet och man tittarp[ henne och nickar och f;rs;ker ta till sig det som hon s'ger men allt blir bara som en gr;t och man vill skada sig sj'lv, skada andra, skada l'raren sen vill man bara d; eller att n[gon ska g;ra det [t en "kill me, kill me now"

tappde tr[den lite s[ jag slutar. Iallafall s[ n'r lektionen var slut s[ var det direkt vidare till n'st m;te om ett seminarium i Washington DC och sen till Maria Costa om mitt visum. Och eftersom det slutar att g'lla 31 december s[ m[ste jag hit igen innan det datumet, s[ jag hoppas p[ att alla som vill fira ny[r med mig vill [ka till new york ;). efter det fick jag tid at prata med mamma litegran och sen vidare till v'rldens tr[kigaste bibilotek och sen middag och sen sitter jag h'r i datasalen och fr;sker g;ra n[got tjusigt p[ en mac men jag orkar inte ngagera mig s[ det kommer nog att bli en powerpoitn och nu har jag sl;sat bort en halvtimme p[ att sitta och skriva det h'r s[ det kommer att bli en sen kv'll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0