I'm so good it hurts sometimes

Hm, jag tycks alltid lyckas med att försätta mig själv i situationer som mer eller mindre kan anses som komiska ur ett större perspektiv. Och jag kan välja, jag kan välja att vara bitter och sur eller se det hela från ett kosmiskt perspektiv och mer ha roligt åt det. Det blir defenitivt en historia att berätta. En spännande en och man vet ju aldrig för till skillnad från dramaturgin så fortsätter sagan med tiden.

Och förlåt förresten, jag kommer att förlänga mitt stannande. Jag har inte så mycket att göra hemma förutom att undvika att bli vuxen och stor. Jag vill inte vara vuxen och stor. Fast jag vill inte vara liten och försöka vara cool heller. Ett mellanting är att föredra, Mellantinget som är här och som även fanns hemma som jag bevarar inte finns längre.

Jag är helt förtjust i att man får minute maid juice och frukt till frukost, även om jag även skulle upskatta bröd som innehöll mer än socker och luft...

Idag är det filmkväll med IronMan, ska bli skoj och sen efter det så tror jag det blir typ singstar... får se hur det utvecklar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0