Kajaking

Det var ett tag sedan som jag skrev nu. Vet inte riktigt om vad jag ska rapportera.

För närvaradne är det citat ur filmerna "private benjamin" och "madagascar" som gäller plus lite allmäna kommentarer. Det bästa var förra veckan då Signe frågade Bob varför han alldit frågar "varför?" på allting, vilket gjorde att jag och Al brast ut i skratt för det är precis vad vi säger, "but, why?" på allting eftersom det är en standard Bob kommentar. Och Signe upptäckte detta alldeles själv, vilket iofs in är en bedrift.

Var och shoppade med min roomie i torsdags, tre par skor och två tröjor för 130 dollar någonting, riktiga klipp kan jag säga :)

Och sen var det ju då den här kajak grejjen hela helgen. Naturligtvis sprang jag ner i vattnet med joggingskorna på så resten av helgen fick tillbringas i dyngsura skor eller barfota. Men jag tänkte "vad skulle fia ha gjort i den här situationen" så jag drog slutsatsen att springa omkring barfota i 20 graders värme inte gjorde så mycket. Även om det var lite kallt på lördags kvällen.

Jag uppmätte nog den yngsta åldern för min åldern någonsin den här helgen. Med mössa på och barfota fötter vid elden såg jag ut som tolv. Vid 24 år är det kanske att ta i men ändå, verkar som min nya frisyr har dragit ner min ålder yterligare. Och jag klagar inte.

Annars så är jag väll lite grann stressad över pluggandet (som alltid) så det är kanske dags att bita tänderna i det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0