Ursäkta röran, jag bygger om...

Ok, då när dammet har lagt sig efter året i USA och jag börjar komma underfund med vad jag håller på med, på ett ungefär, tänkte jag börja med bloggarna igen. De kommer att växa till antalet och jag hoppas att det som finns i mina tankar är av värde att publiceras på internet. 

Denna är dock högst personlig och är nog endast av intresse för de som är av intresse av mitt liv. Vilket typ blir mig själv och mamma och kanske faster :)

Skämt åsido. Jag tänker inte ändra så mycket på innehållet i denna blogg. Den får vara så rörig som den är.

Just nu sitter jag i Oslo och tycker synd om mig själv eftersom jag inte fick ändan ur vagnen och skaffade sommarjobb i tid. Men jag får helt enkelt tänka på att skaffa jobb till hösten i tid istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0