Español para todos!

Man ska ju inte ropa hej fören man är över ån men jag chansar och gör det ändå. En vän skrev på chat att hon fått mail angående restplatser på spanskakursen som vi båda har sökt. Jag loggade snabbt in på min studentmail och fann att även jag fått ett mail. Det stog att alla intagna inte dök upp igår och att det nu ska fyllas på med reserver. Jag och min vän svarade att vi gärna vill gå kursen men hurvida vi verkligen kommer in är beroende av hur många av tidigare reserver som tackar nej. Men jag ropar ändå hej och hoppas att allt löser sig.
I övrigt vet jag inte riktigt vad jag håller på med just nu...
______________________________________________________________________________________________
I'm hoping that I get in to the Spanish class and that I can get even more language confused than I already is. Nothing is sure yet but I'm getting closer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0