girlicious

Och sen jag ba och den ba och det var det värsta jag hört. Jag förstår bara inte att man kan göra så alltså jag skulle aboslut inte om det inte var si och så men det är det ju inte för alla och jag vet att bara så kan man inte göra och det går inte för sig i min värld. Så är det bara och om det var jag så skulle jag aldrig göra så och jag blir så irriterad på den och den som inte kan sätta sig in i min situation och förstå hur jag har det och som tror att det är så himla lätt för mig det är faktiskt svårt och jag gör mitt bästa och yhttersta och mer än så kan jag ju inte göra. Det är ju inte som att jag är som hon, hon är ju bara för mycket och hon kunde anstränga sig lite mer, det är ju inte så svårt. Hon kan ju bara göra på det sättet som är så lätt för mig, det är ju lätt för mig så då borde det ju vara lätt för alla andra. Jag hatar när det är på det viset så att ingenting passar just mig för då är det ju fer för alla i hela världen och varför kan inte bara allt och alla anpassa sig precis efter hur jag vill ha det, för så jag vill ha det vill ju alla ha det och vill dom inte det så är de bara korkade och förstår inte bättre. Jag hatar ditt och datt för det gör inte som jag vill utan måste fungera på andra sätt som inte passar mig. Men när jag blir gammal så tänker jag inte bli en sådan där tjatkärring som bara hatar allt och alla och vägrar ta till sig någonting. Men ärlig talat det kan man inte lyssna på och det kan man inte ha på sig och sådär kan man inte bete sig. Varför ska jag behöva göra någonting alls när ingen annan gör någonting förutom mig. Jag skiter i allting och det är inte mitt ansvar att hålla på att ta reda på efter alla andra. OCh han var ful och han var snygg och han gör si och han gör så och han borde bara fatta att han är för ful för att få någon och jag tycker inte att killar ska döma mig för jag är mer än bara ett objekt och killar är så sviniga som dom håller på. blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

och så vidare...

Jag är ett fan av stereotyper, dels för att livet blir enklare med kategoriseringar och dels för att stereotyper är aldrig så intressanta när det blir satta till sin spets och en person som tar de för sanning faller i fällan. Jag är även av den tron att jag egentligen inte bryr mig så mycket om vad den och den pysslar med och varför utan tar andra i försvar där de själva inte kan tala och endast pratar illa till de som gör det samma mot mig. Det är inte irritationen jag motsätter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0